Επιλογή Σελίδας

Πολιτική ακύρωσης/επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Το κατάστημα στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στον ΠΕΛΑΤΗ, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνει το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Υπαναχώρηση και Επιστροφές  Προϊόντων

Το κατάστημα παρέχει  το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ  να επιστρέψει τα μη ευπαθή (μη φρέσκα) προϊόντα που αγόρασε , αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας  10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα, στην διεύθυνσητου καταστήματος . Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ειδοποιήσειτο κατάστημα , και να προβεί σε συνεννόηση μαζί του. Στην περίπτωση αυτή, ο ΠΕΛΑΤΗΣ επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων με υπεύθυνη μεταφορική εταιρεία της οποίας την διαδικασία αποστολής, καθώς και τα έξοδά της θα αναλάβει ο ΠΕΛΑΤΗΣ όπως ορίζει ο Νόμος.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον ΠΕΛΑΤΗ, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης, είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες διατήρησης των προϊόντων όπως ορίζεται στην συσκευασία τους.

Δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα του καταστήματος συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης.

Το κατάστημα επισημαίνει ότι τα κριτήρια για το καθορισμό των εξαιρούμενων από τη δυνατότητα άσκησης υπαναχώρησης προϊόντων ορίζονται με βάση το νόμο όπως για παράδειγμα η εύθραυστη φύση των προϊόντων, η ευκολία αλλοίωσής τους ή η σύντομη ημερομηνία λήξης τους και έχουν καθοριστεί βάσει της συνήθους πρακτικής, και βάσει των δηλώσεων και σχετικών οδηγιών συντήρησης και διατήρησης των παρασκευαστών, όπως αυτές εμφανίζονται επί των αναγραφόμενων ενδείξεων στις ετικέτες των προϊόντων.

Το κατάστημα συνιστά στον  ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει  προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας – την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων , η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που το κατάστημα δύναται να  παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη στην παρούσα, κατάσταση.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται το κατάστημα μας.

Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

Ακύρωση της παραγγελίας

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει τη δυνατότητα να  ακυρώσει την παραγγελία του τηλεφωνικώς ή μεσω email, εντός 24 ωρών από την ώρα αποστολής της. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης βλ. παραπάνω) καταβάλλοντας το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων, όπως ορίζεται άνωθεν. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στο κατάστημα από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Σε κάποιες περιπτώσεις παραγγελιών, ενδέχεται να ζητηθεί  προκαταβολή.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει υποχρέωση να ενημερώσει το κατάστημα σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας του.